Helulu Föckers.

Japp, blev inget Gbg för mig, oss, inte. Jag höll oss vakna till 05 & Mikii va så snäll & höll mig sällskap. Underbar man jag har. Han finns alltid där oavsett.
Så nu får jag hitta på andra planer helt enkelt, tvätta känns lockande, handla & sola. Så kanske det jag ska sysselsätta mig med i dag. Ska greja & fixa hemma oxå, i morgon får vi middagsbesök vid 17.
Det blev en liten xtra sovmorgon för oss i alla fall, M sover fortfarande & vägrar svara på tilltal. Han morrar mest.
Men, nu ska jag ta & greja i ordning & sedan sätta igång med dagen.

M hatar mig på mornarna & nu lär han väl göra det ännu mer. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Japp. Vi kommer vid tre och fikar bara så du vet :D puss

2009-10-08 @ 20:21:16
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0