Lägenheterna.

Förlåt ( Moni :P), har totalt glömt bort att berätta ju. Vi va ju i Måndags & kollade 2 lägenheter i samma hus, dom låg i stort sett dörr i dörr. Den 1a, har en äldre herre bott i sen ett par år tillbaka, men som nu bor på boende. Bara det att alla hans saker är kvar. Direkt när vi kom in kändes det helt fel, doft, yta, gamla mynt som låg intrampade i golvmattan mm. Allt kändes bara dåligt, sen sa han ju att dom ska fixa lägenheten men sånt tar oxå en jävla tid & det orkar vi inte med. 2a lägenheten va så mycket bättre, större oxå för den delen, mer luft & yta & ser fräsch ut. Har för mig att det va gröna tapeter i köket med bård(?) & något mer, vet inte om jag gillar det direkt men grejar man till det & vi får in våra saker så kommer jag säkert att tycka om det. Annars får vi slänga upp nya tapeter, med vi menar jag givetvis Pappa :).

I dag fick jag mail från Hyresvärden, han har ändrat sig & oavsett så är det 3 månaders uppsägning. Lite sur blir jag, men skit samma. I vilket fall, killen som bor där nu kan vara ute redan 1a Nov. Även så vi, men då behöver vi någon som tar över våran lägenhet lika fort. Många som sagt att dom vill ha den, men jag tänker inte tipsa min hyresvärd om någon som i slutändan inte kan betala hyran. Inget illa menat, men sätter mig inte i skiten för någon annan. Men vet ni någon seriös som letar kan ni väl säga till. :)
Jag vill flytta NU.

Kommentarer
Postat av: Moni

Äntligen! :) Nu kan jag sova om nätterna igen, jaha men ni får den lägenheten nu då om ni vill ha den iaf :D ? Och absolut, du ska inte sätta dig i skiten för någon annan, hade inte jag heller gjort:P Vad ligger hyran på ni har nu då? Kan ju vara bra och veta om man hör ngn som är ute efter en :D PUSS

2009-10-07 @ 21:25:36
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: Therese

Moni- Haha ja, nu behöver du inte sitta uppe & klia dig i hövvet :P. Nej eller hur, jag vill inte säga att " jag har en person" som sedan strular till det, för det läggs ju på mig. PUSS

2009-10-07 @ 22:33:50
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0