Lite ljusare :)

Jag har såna velproblem att jag själv blir trött på mig. Tråkigt nog kan jag inte gör som andra & sluta umgås med mig utan jag får stå ut. Haha. I alla fall, va & åt lunch ute emd alla pojkarna & därefter tog jag mig en promenad på stan, hälsade på Linda & sen på vägen hem va jag förbi & köpte slingor. Jag vill så gärna ha mörkt hår för jag passar bra i det, men jag vill ha ljust hår ännu mer så nu får det bli ljust & jag tänker inte ge mig förrän jag har det. Så nu ska jag strax dra på mig skor & jacka & möta Moni på torget som är så snäll & ordnar slingorna på mig. Jag kör upp lite bilder ikväll.


Igår kväll åkte jag med Leila, Natti & Linda till Mona-Lisa. JÄVLIGT dåligt av Ua att inte ha ett enda jävla kvällscafee, SERIÖST. I alla fall, det va så kul. Jag har inte sett Leila på så många år, sen jag bodde på Hovhullt. Hon bor i Jordanien nu en många år tillbaka, & med sig hade hon massa bilder från det att vi va små, så många det är man glömt. Jag minns Leila, Natti, Ann haha. Men när man fick se alla bilder va det ju ca 10 till.
Hon visade bilder från sitt bröllop & så. Vilken skillnad det är på allas liv, på ett bra sätt. & hon är ju oxå gravid :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0