Lite om lägenheten.

Det är alltså en 3a som vi bor i. Det enda är att köket är uppbyggt längs väggarna vilket gör att man inte kan ha ett köksbord, vilket gör att vi använder ett av de 3 rummen som matsal. Men finns inget dåligt i det. Lägenheten är riktigt fin, & man kan göra väldigt mycket med den, i tex inredning mm. Det är gamla hus, vilket gör att det är lite mer lyhört. Man hör inte grannarna prata utan mer när dom går i "sin" trapp. Denna lägenheten har vi en egen ingång till. Det finns 2 gamla väldigt fina kakelugnar i lägenheten, dom går tråkigt nog inte att använda, vilket jag skiter i då dom gör rummen, enligt mig. Alla rum är väldigt stora, rymliga & luftiga. Sen så bestämmer man givetvis själv vilket rum man vill ha som vad. Badrummet är kaklat, väldigt nytt & fräscht, även det lite annorlunda byggt. Man får även plats med tvättmaskin om man vill ha det. 2 garderober i sovrummet samt en mitt i mot toaletten. Gamla fina trägolv i hela lägenheten som knarrar litevilket jag gillar då det är charmen i gamla hus, förutom i köket där dom lagt in en "matta" som ser ut som stora stenar, hallen är i klickgolv.

Nu blev det en halv roman, den är svår att beskriva men värd att ses, slänger upp lite bilder när min kamera vill sluta leka död. 
Alltså...

3a
78 kvadrat
5800 kr
egen ingång
ligger intill pushing the pin (tatto)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0