Maine Godth.

Jag tror jag haft fullt upp sen igår då jag steg upp ur sängen. Fläng fram & tillbaka, folk, handla, fixa, dona, ut, städa, greja. Inte en lugn stund alls. Nu är jag helt slut. Hela lägenheten står i stort sett i vardagsrummet så det ska bli lättare att få ut allt i morgon. Det är några få små saker kvar men det är sånt jag inte kan ta förräns i morgon när det är dags. Eftersom jag har en bulle i ugnen blir det inte min grej att bära, så jag & lille Maxim får packa upp i stället & greja.
Mikii fick våran nyckel till den nya lägenheten förut så vi tog en kvällspromenad upp & kollade lite. Känns sådär, jag är så jävla vrång. Men jag vett att när jag sitter där i morgon kväll så kommer jag vara väldigt nöjd :)





Kommentarer
Postat av: L

Ser jättefint ut gumman!! Du får hojta när du är redo för besök ;) Pöss pöss darling ♥

2009-11-01 @ 13:57:57
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: ANN

åå va kul hoppas ni kommer iordning snart puss

2009-11-01 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0