Måndag måste vara den tråkigaste dagen på heeeela veckan.

Mhm, min hyresvärd ringde mig i all hets i morse. Förklarade att det va visning på lägenheten & bla bla bla. Lyssnar inte ens längre då det ändå inte blir något gjort. Men fixade i ordning & flydde bort till Moni på bullar,julmust & the fika. Kändes bättre så. Hennes lille har blivit stor, eller ja. Större :).
Mitt i mitt tjat där ringde faktiskt min hyresvärd (kors i taket), han förklarade att han fått iväg lägenheten & att om killen som bor i våran kommande går med på allt får vi flytta in den 1a Nov. YEEEEEEEEES, men med min tur lär ju inte killen kunna det längre. Då kan jag ju tacka våran hyresvärd som har tummen mitt i...
I alla fall, har haft en mycket trevlig dag, har suttit bänkad i soffan sen någon timma tillbaka men börjar inse nu att det är dags att laga lite mat :) Kanske ska ta en sväng om Willy`s oxå för att se vad som finns..mmhm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hatar oxå måndagar, våra raster är jättekorta! :P

Vad bra att han ringde äntligen :) puss

2009-10-19 @ 21:07:46
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0