Middagen.

En halvt svältande Lena kom lite för tidigt i går, så vi började med maten direkt.
Det blev Grekiska köttbullar, med sallad, fetaost mixad med chilli & vitlöksbröd. Mumma.
& efter CHOCKLAD samt massa tjat.

Jag tänker inte skriva personliga saker här, för folk ska inte veta allt. Det ni därimot kan få veta, jag är så grymt imponerad utav Lena. På alla sätt, men mest över hur hon är som person.
Jag läser om hennes liv dagligen, pratar ofta & ses då & då. & jag blir så glad över att se hur en únderbar, pålitlig & glad männsika lyckats så i livet som hon gjort, samtidigt som hon har 2 av världens vackraste barn.
Allting är inte lätt här i livet, det är det inte för någon avsett vad det än handlar om. Men Lena är en riktigt grym Kvinna på sina 2 egna ben.

Tack Lena för att du spenderade din Fredagskväll med mig, ser fram mot många mer.




Kommentarer
Postat av: L

Åhhhh finaste finaste du ♥ Nu gråter jag... TACK för att du finns!! Kramar L.

2009-10-11 @ 12:51:35
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0