Mikii, jag tror jag är sjuk...?

Den meningen har han nog fått höra 7 gånger idag, & varje gång frågar han..- Varför då? & jag drar upp ett nytt symptom som jag känt inom de närmaste 10 minutrarna.
Nu känner jag ett nytt, eller ett par nya. Men Älskling sover på min axel så vill inte börja rycka i honom. Så jag skriver upp mina nya symptom här i stället.

Ont i ögonen när jag tittar åt sidorna - kan vara feber.
Torr i min & hals - har jag saltat maten för mycket kanske?
Lite konstigt tryck i huvud samt öron - trött?, eller huvudvärk?
Halsen är lite ont i - halsfluss?, kan oxå vara att jag gått utan sjalen i kylan.
Näsan börjar bli tät & kliar - bihåleinflammation, förkylning eller,,kanske tröttheten.?

Lite av dagens, känner även värk i munnen nu, har jag tandvärk? Undra om jag brås på min Farfar, han är lite hypokondiker den. Sen så har han ju inte druckigt vatten heller sen han kom till Sverige (65 år sedan???). Då vattnet va giftigt & han höll på att dö ;). För Mjölk mina vänner är det man behöver, inget annat.



Kommentarer
Postat av: Malin

Mjölk är inte gott :\ men drick det i alla fall det är bra för barnet :D

2009-10-12 @ 18:26:40
URL: http://edwardssyster.blogg.se/
Postat av: Petra

Är det sant?, har farfar inte druckit vatten senhan kom hit?? puss

2009-10-13 @ 07:01:09
Postat av: Therese

Malin- Jo men du din sockertorsk dricker ju bara om det är oboy i :P

2009-10-14 @ 18:23:18
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: Therese

Petra- Jo, men han vill gärna säga att han inte gjort det. För när ham kom till Sve så blev han sjuk av vattnet, eftersom det innehåller helt andra bakterier än i Grekland, men det är samma för oss där. Man vänjer sig. Men han ljuger om det mesta ;), bara att hålla med. Puss

2009-10-14 @ 18:25:16
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0