Någon mer än jag?

Jag längtar så sjukt mycket till Jul att jag nästan kissar ner mig. Vet inte varför.
Jag vill julpynta, dricka ännu mera julmust, gå på stan när det är mörkt & tycka allt är fint, baka pepparkakor, you name it. & så vill jag ha Julafton, vara med min familj (fast det är jag ju jämt),äta den goda maten & bla bla bla.. Mikis mamma & syster åker till Chile om någon vecka & kommer inte hem förräns i Januari. Så vi ska fira Jul hos min familj & sen hos hans Pappa :), hoppas bara jävlar att det blir sjukt mycket snö i år :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmh verkligen! det var länge sen det kom mycket snö! puss

2009-10-26 @ 12:38:31
URL: http://edwardssyster.blogg.se/
Postat av: ANN

åå va ja längtar oxå ska snart handla på mig massa nya jul saker att dekorera hemmet med så sjukt mysig känsla i kroppen =) massa tända ljus i alla fönstren å all stress i butikerna ja längtar ihjäl mig snart hehe

2009-10-27 @ 12:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0