Så liten.

Linda hämtade upp mig runt halv 11 i dag, sen Boqe med sin lilla son. Vi åkte hem till Syster som bjöd på frukost & tjatade i någon timma. Herregud så fin hennes son är, jag har för mig att dom flesta bebisar är fula så små. & ja, jag tycker barn är fula i tidig tidig ålder, herregud ett ihoptryckt ansikte & ett stort skevt huvve. Kom igen nu, tycker jag säkert om det lilla jag har i min egna mage oxå sen. Haha nu tror väl folk jag är sjuk i huvudet.
Fast nu är Boqes lille iof 3 månader gammal, barn brukar ju faktiskt vara vackra redan efter någon vecka, knappt det. Jag som har en dålig tidsuppfattning bara, jag tänker nog mer precis i stunden. Skit samma, Linda satte den lille i min famn & jag höll, med skräck i hela kroppen. Jag tror inte att jag hållt i en liten sen Mim`s Leah va mini. & det är ju för fan i stort sett 8 år sedan. Fumla runt lite men fick ett järngrepp till slut, någorlunda i alla fall.
Fick lite smått panik där oxå, om ca 4 ½ månad, lite mer har jag själv en liten mini me. Men efter i dag längtar jag ju ännu mer.




Kommentarer
Postat av: L

Riktigt vacker!! Och ja, det finns många barn som inte alls är fina och folk stryper mig nästan långsamt när jag säger det ;)

2009-10-07 @ 19:47:26
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Therese

Lena- haha bra, inte bara jag som är emot små geggiga monster då haha. Ja visst är han en sån sötnöt :)

2009-10-07 @ 22:31:13
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0