& så va det helg.




Tänker inte säga att jag längtar tillbaka till sommaren för det gör jag inte, gillar mer det där som folk ser som skit väder. Men jag saknar nätterna vi hade i somras, när vi gick hem runt 2 & låg vakna & tjatade, eller jag tjatade haha, om allt & såg solen gå upp. Men det är ÄNDÅ mer mysigt att ligga vaken nu under höst & vinternätterna tycker jag & göra allt det där. Så jag röstar på höst & vinter.

I alla fall, efter lunch & annat så åkte killarna till Gbg. Så jag har Fredag ensam i dag, inte för att det gör något heller för den delen, jag är så jävla trött att jag nästan dreglar. Ibland är det bara gött & va.
Men jag ska inte va, jag ska plocka ihop lite tvätt som ska bli ren, packa lite smått eftersom vi flyttar nästa helg & sen är jag väldigt sugen på glass. Men får se om jag orkar gå ner till Willy`s sen, jag menar det är ju så långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0