Seperationsångest. :(

Nope. Mikii har inte dumpat mig för er som trodde det, haha. Mina föräldrar är i Tyskland, det är så det ligger till.
Dom åkte tidigt i morse men är tillbaka runt 01 inatt igen. Men det spelar ingen roll, jag tycker inte om när dom är borta. Jag vill att dom ska vara hemma, alltid. Behöver inte alls åka iväg & hålla på.
Så nu saknar jag dom löjligt mycket. Men som tröst har dom köpt med sig godis till mig, jag är ju nykterist ett par månader framöver.

Haha, Mamma ringde precis & så bad jag om att få prata lite med Pappa oxå.
Min Pappas svaghet är mobiltelefoner, han har så stora händer att när han håller i den & talar så försvinner täckningen & när han ska sms`a blir det oftast..-jdfushergk sdrfgu lk. Därför att hans fingrar är liiite förstora för att komma åt en knapp i taget. Nu när han tog luren fattade han inte varför jag hördes så dåligt, & undrade vad jag sysslade med. Det tog en stund men till slut löste han problemet, han höll ju mob upp & ner. Haha. Varför blev jag inte förvånad.

Nu längtar jag tills dom kommer in i Ua & jag får träffa dom.


Kommentarer
Postat av: novalie

Du får ju köpa han en handsfree =)

Jag förstår helt va du menar känns jäkligt tomt när ens föräldrar inte är hemma

2009-10-10 @ 21:01:54
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0