Skit med det hela.

Givetvis när jag tar mig mod att faktiskt lalla ner till Willys för att handla, drar jag så klart på mig allt förutom det jag kom dit för..GLASS. Jävla skit. & i frysen finns heller ingen.
Eftersom jag bär på ett dödligt virus vill ingen heller umgås med mig, fast jag undrar vart Syster Yster är som så käckt skulle hört av sig i morse,skitunge. Sitter väl & daltar med Boqe`s bebis om jag inte har fel.
Pappa & Mamma har åkt till Thn för att hälsa på Farfar & Farmor, dit fick jag inte heller följa med, kanske smittar. Annars är allt bara bra :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle haft pengar till buss så skulle jag kunna komma ju :( puss

2009-10-20 @ 21:42:39
URL: http://edwardssyster.blogg.se/
Postat av: Moni

Men fin äru :)

Hur sjuklig e du på en skala då?

2009-10-22 @ 10:01:27
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Typ döende ;), eller så är jag bara lite snorig i näsan haha

2009-10-22 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0