Slår fan aldrig fel.

Eftersom jag inte dricker,festar, går ut eller alls träffar folk under helger tyckte jag det skulle bli VÄLDIGT kul med fest i morgon, hos oss. Så att det händer någonting alls i mitt galna partyliv. Men det verkar inte som om att någon vill att jag ska ha en natt/uteliv. Mikii den jävulsungen har smittat mig, så att jag blir sjuk, IGEN, precis när jag i allt blir frisk. & denna gången känns det värre, men nej inte nog med det. Nu har jag väl fått flammation eller infektion i mitt öga som gör att jag fan inte ser något & det bara rinner & svider :(.
Skulle jag inte vart gravid nu, hade jag skitit i vilket. Sminkat allt förutom mitt onda öga, ( vi alla vet att jag är snygg oavsett), dragit på mig det tajtaste jag kommit i & kört hela natten. Men nu är ju inte fallet så, istället kan jag svulla i choklad & julmust & tycka att jag är lyckligt lottad som slipper allt strul med hela jävla Halloween ändå. BÖGHÖG på hela skiten. FY.

 



Icke??!


Kommentarer
Postat av: Moni

Du vet vart sällskap finns, vi är två som gillar att umgås med dig :) jag för även björns talan! ;) Puss stumpan!

2009-10-29 @ 15:35:24
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: L

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-29 @ 21:49:32
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0