Söndagsmys :)

Vaknade väl runt 20 över 9, inte fel att vakna tidigt på helgerna så man har kvar dagen, slappade lite med Mikii & sen gick jag bort till Moni för lite fika. & vilken liten goding hon har där hemma, fast han bara sover sig igenom mina besök ;).
När vi sen bestämde oss för att ta en promenad hade vi turen att få regnet med oss, det bara öste ner, men släppte som tur va efter en stund så jag kunde kasta lite pinnar med vovven. Vilket gick sådär, mina kast sträcker sig till max 3 meter, men hon sprang så glatt ändå.
Resten av kvällen har bara varit lugn, vi åt lite leftovers från gårdagens middag. Jävla gott, & skönt att slippa ställa sig framför spisen idag faktiskt. Haft en riktigt bra Söndag med härligt sällskap :)

Tro det eller ej men vi ligger redan i sängen, eller ja Mikii sover rolig som han är. Jag själv sitter & porr-chattar med Moni, eller inte.
Nej nu blir det natta tror jag, annars lär vi väl höras om ett tag igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 En go promenix iaf, behövlig :)

En till snart tycker :D

Min goding kommer snart hålla sig vaken vid dina besök, han måste ju bli lite stor först tror jag e hans plan ;) växa lite:)

2009-10-12 @ 11:41:04
Postat av: Malin

Har jag fått mina räckvidder på kastning från DIG?! :o jag kan nog kasta fyra meter om jag har tur... =D puss

2009-10-12 @ 18:13:48
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0