My haiiiir.

Jag är faktiskt nöjd med hur mitt hår ser ut, nu har jag fått det slingat 3 gånger & jag behöver fortfarande inte gå med mössa, som sist haha. I alla fall, igår va det Moni som ordnade till det. Hon gjorde massa små slingor i hela håret & det blev en riktig skillnad. Ska slinga igen i morgon kväll eller på Söndag kanske när det finns tid.
I alla fall, till sommaren hoppas jag att jag fått den "smuts-blonda" jag vill ha :).
3 bilder nu i alla fall, men dom är ganska dåliga för det är mörkt & håret ser gult ut vilket det inte alls är :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör det gärna igen :DPusss Moni

2009-10-23 @ 22:33:52
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0